چه زماني محتواي تكراري مخرب است؟
يك كدام از معمولي ترين رويكرد هاي تشخيص آموزش سئو در مشهد اين كه آيا محتواي تكراري به وبسايت شما صدمه ميزند يا اين كه نه، اين ميباشد كه از خويش بپرسيد چرا اين محتوا را نسخه برداري ميكنيد؟ در شرايطي كه استدلال شما نياز هاي فردي ميباشد و نفعي براي بازديدكنندگان تارنما ندارد ( مثلا نياز به چشم شدن بيشتر ، دوره سئو مشهد نياز به بالابردن وب سايت در موتورهاي كاوش و يا اين كه بازنويسي حاصل كاوش)، نبايد اين شغل را ايفا دهيد.
گوگل در نوشتهي علمي خويش درباره "محتواي تكراري" به صورت معين ميگويد:
"وجود محتواي تكراري در يك وبسايت، كلاس خصوصي سئو مشهد قضيه اي براي مبادرت عليه آن وب سايت وجود ندارد مگر اينكه تشخيص داده گردد مقصود از اين تكرار، فريب و ويرايش نتيجه ها موتور كاوش ميباشد"
در صورتيكه گوگل حس نمايد كه شما كارايي ميكنيد حاصل كاوش را بازنويسي فرمائيد، عليه تارنما شما مبادرت مي نمايد و تا حذف بي نقص وبسايت شما از نتيجه ها كاوش پيش مي رود. اين فعاليت اكثر وقت ها به اسم " ليست سياه " شناخته ميشود و قادر است تك تك اقداماتي را كه جهت seo موتورهاي كاوش در وبسايت جاري ساختن داده ايد، خنثي نمايد. محتواي تكراري اصولا تحت عنوان اسپم (هرزنامه ) در حيث گرفته ميگردد و اين اسپم ها دليلي براي حذف وبسايت شما مي باشند مدرس سئو مشهد . حتي درصورتي كه قصدي براي بازنويسي حاصل كاوش نداشته باشيد، گشوده هم محتواي تكراري ميتواند مضر باشد و منجر كاهش كارآيي تارنما شما خواهد شد. ارائه دهندگان موتورهاي كاوش ميخواهند به يوزرها خويش گروه بندي هاي متنوعي از نتيجه ها را ارائه دهند، خير ده يا اين كه صد ورقه با محتواي دقيقا يكسان! براي رويا رويي با اين موضوع، بخش اعظمي از موتورهاي كاوش چيزي مشابه به متن ذيل در حاصل كاوش مي نويسند:
"به مراد آرم دادن نتيجه ها مطلوب، نتايجي كه بسيار مشابه هم ميباشند حذف گرديده اند"
اين نتيجه ها مازاد به طور يك لينك فرعي نشانه داده ميشوند كه تعداد پاره اي از يوزرها، روي آن كليك مي نمايند. اين مورد بهاين مفهوم ميباشد كه محتواي شما از بينندگان نهفته مي گردد و امتيازي كه اميدوار بوديد با اين طريق به دست آوريد، از در بين مي رود. در صورتيكه يك نوشتهعلمي بنويسد و آن را در يك تارنما قرار دهيد و آنگاه ماه آنگاه تصميم بگيريد كه آن را در يك وب سايت ديگر قرار دهيد، تارنما دوم ممكن ميباشد در كاوش تحت عنوان سود فرعي علامت داده خواهد شد. در يك توضيح با جزييات بيشتر، اين مجازات وجود ندارد بلكه صرفا سپاس گوگل از سايتي ميباشد كه براي نخستين دفعه يك نوشته ي علمي يا اين كه محتوا را منتشر مي نمايد، گوگل اين تارنما را تحت عنوان صاحب و مالك محتوا در لحاظ ميگيرد. در شرايطي كه كسي جستجويي اعمال ميدهد، ميل يا اين كه نيازي ندارد كه يك مقاله را دوبار بخواند. پست كردن وي به تارنما اساسي كافي ميباشد و بهاين شكل وبسايت هاي ديگر، نهفته ميشوند!
برچسب: آموزش سئو در مشهد، سئو چيست، آموزشگاه سئو در مشهد، منتور سئو مشهد،
ادامه مطلب