بهترین مقالات تخصصی آموزش سئو در مشهد بهترین مقالات تخصصی آموزش سئو در مشهد .

بهترین مقالات تخصصی آموزش سئو در مشهد

DISAVOW چیست؟

قبل از استارت فراگیری به کار گیری از ابزار Disavow گوگل خوب میباشد با معنی ظریف این اصطلاح بیشتر آشنا شویم. پیوند‌های مخرب و اسپمی که به سمت شما می آیند خیر‌فقط اعتبار وبسایت‌تان را خدشه‌دار می‌نمایند، بلکه میتوانند سبب ساز جریمه وبسایت شما از سوی گوگل شوند. به اقداماتی که برای حذف این بک‌لینک و پیوند‌ها ایفا می‌دهید و بازدارنده میشوید به سمت تارنما شما هدایت شوند Disavow گفته می‌گردد. سئو چیست در واقع Disavow فایلی میباشد که در گوگل تصویب می شود و درون آن اعلام میکنید لینک و پیوند‌هایی که در‌این فولدر وجود داراست در حیث گرفته نشود. بدین ترتیب دیگر بک‌پیوند‌های مخرب و اسپم نمی‌توانند روی سکو تارنما شما اثر منفی داشته باشند.

معرفی ابزار DISAVOW BACKLINKS از لهجه گوگل
گوگل در شیت ابزار Disavow Backlinks میگوید هرگاه پیوند‌های ناخواسته و غیرطبیعی به سمت تارنما شما هدایت گردد، میتوانید آنها‌را با به کار گیری از ابزار ما حذف نمائید. به گفته گوگل این ابزار یک قابلیت و امکان توسعه یافته میباشد و بایستی با تمرکز بی نقص از آن استعمال نمائید. در شکل به کار گیری خطا، این خصوصیت میتواند روی سعی شما در ورقه نتیجه ها جستجوی گوگل اثر منفی بگذارد.

DISAVOW چه کاربردی دارااست و چه وقتی بایستی از آن استعمال کنیم؟
این قابلیت و امکان امداد می‌نماید تا بتوانید از هدایت بک‌پیوند‌های مخرب و اسپم که به طور مبلغی یا این که غیرطبیعی به وبسایت شما لینک و پیوند می گردند خودداری فرمایید. به طور طبیعی اخذ بک‌پیوند خیلی بهتر میباشد، البته به شرط اینکه پر ارزش باشند و لینک و پیوند‌سازی به‌شکل طبیعی انجام یافته باشد. البته شاید تشخیص اینکه چه هنگامی مورد نیاز میباشد از Disavow استعمال فرمایید برای شما دشوار باشد. در‌پی به شما میگوییم چه هنگامی از این امکان استعمال فرمائید. البته اولیه از همگی بایستی یک اعتبارسنجی روی پیوند‌ها اعمال دهید و مشاهده کنید کدام بک‌لینک و پیوند‌ها بیشتر برای وب سایت شما مضر میباشند. آنگاه سعی فرمائید فارغ از استعمال از ابزار با مالک سایتی که پیوند‌ها از آنجا به سمت وب سایت شما می آیند کلام نمایید تا به طور دستی این لینک و پیوند‌ها حذف گردد. البته در‌حالتی که که‌این طرز پاسخ نداد می بایست در مواقع تحت از Disavow به کارگیری نمایید.

1- وقتی که ترافیک ورودی و درجه‌های شما کاهش ناگهانی و شدیدی داشته باشد

پرواضح میباشد که افت درجه شدید و کاهش زیاد ترافیک ورودی نماد‌دهنده وجود نقص‌ در وب سایت شماست. به عبارتی‌طور که گفتیم می بایست خیلی اعتنا نمایید. بدین ترتیب، اولیه مطمئن گردید آموزش سئو در مشهد که اختلال از کجاست و مسلما به بک‌لینک و پیوند‌های مخرب و اسپم مربوط میباشد یا این که نه.
درصورتی که مطمئن شدید که مرتبط با لینک و پیوند‌های غیرطبیعی میباشد می توانید از Disavow استعمال نمایید. با این فعالیت به گوگل میگویید در هم اکنون همت می‌باشید تا این اختلال را برطرف فرمائید.

2- وقتی که تارنما شما با بک‌پیوند‌های منفی بهینه سازی اسپم می شود

در حالتی‌که تارنما شما گزینه حمله وسعت متعددی از پیوند‌های مرتبط با بهینه سازی منفی و کلاه سیاه قرار گرفته باشد، بایستی به تامل حذف کردن این بک‌لینک و پیوند‌ها باشید. دوره خصوصی سئو مشهد در حالتی که نمی‌دانید وب سایت شما آیتم حمله قرار گرفته میباشد یا این که نه و اینکه لینک و پیوند‌های فرنگی به سمت تارنما شما کیفیت عالی میباشند یا این که نه، میتوانید از ابزارهای مو جود برای بررسی بر این مسئله به کارگیری نمائید.

3- وقتی که میدانید گروه seo یا این که شرکتی که روی seo وبسایت شما عمل می‌نماید، پیوند‌های اسپم روی وب سایت‌های شما ساخت و ساز نموده است

موردها متعددی وجود دارااست که وبمستران با کمپانی‌هایی برای اعمال شغل های بهینه سازی وارد همیاری میشوند. متاسفانه اکثری از این مجموعه‌ها پیمان‌های خیره کننده و غریبی می دهند و در صورتی کمپانی موردنظر را به صحت گزینش نکرده باشید مجبورید ریسک طریق‌های کلاه سیاه و لینک و پیوند‌سازی‌های غیرطبیعی را به جان بخرید.
اشخاص غیرمتخصص سراغ خرید بک پیوند و لینک و پیوند‌سازی‌های غیرطبیعی میروند و به همین عامل زیرا از طریق‌های تاییدنشده از سوی گوگل مستعمل میباشد احتمال پنالتی‌شدن‌تان زیاد میباشد. آموزشگاه سئو در مشهد در‌این‌صورت‌ می بایست سراغ حذف بک‌لینک و پیوند‌های اسپم و غیرطبیعی بروید.
البته این نکته حائض اهمیت یادتان باشد:
به هر حالا در صورتی وب سایت‌ شما هنوز پنالتی نشده میباشد، هیچ‌وقت پیوند‌ها را به طور انبوه disavow نکنید.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۸:۴۷ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)